en fin kväll med syster

Är inte ens familj ibland det bästa man kan ha?
Min syster är det bästa som finns.

Kvällen har vi spenderat på en pub här i Göteborg.
Druckit öl och vin och pratat,
varit oss själva,
känt att vi hör ihop.
För det gör vi,
och det har vi alltid gjort.
Du kommer aldrig sluta tro på mig,
och det är så fint!

världens bästa syster & jag i somras när vi var i Varberg & campade!

Prickprick!


T-shirt - H&M.
Kjol - Second hand
Rosett - Någonstans från en affär vid Järntorget i Göteborg.




Nu är jag redo för en kväll på stan!

Ny blogg

Ja,
efter mycket tankar och funderingar så har jag bestämt mig,
Jag ska börja blogga officiellt igen.

En blandning av det som är viktigt för mig,
det som jag gillar,
det som jag hatar.
det som gör mig lycklig,
och det som får mig att vilja ge upp.

Ni kommer få ta del av min sjukdom som jag kämpar med,
men också få se vad jag uppskattar i livet,
vad som får mig att stanna kvar.